fredag 12 oktober 2007

Empire, rockefeller och lite filminspelning

Idag har vi vandrat runt i diverse affärer samt avverkat Empire och Rockefeller. Dagens höjdpunkt var ändå Dunkin Donuts dit vi återvänder imorgon. Fokus imorgon blir baseball. Så snart vi vaknar ska vi ta oss till Central Park för att svinga lite och kanske sola lite. 1900 imorgon kväll är det Madison Square Garden som gäller då New York Rangers och Ottawa drabbar samman. / Marta, Jess, Mia, Rasmus


Rasmus framför Flat-Iron building.


Rasmus och Mia vid Bryant Park


Rasmus kikar downtown från Empire State Building, över 300 meter upp i luften.



Detta är uptown.


Vid 34:e gatan, Herald Square.


Detta är vid Rockefeller Center, de har en isbana där man kan åka lite skridskor om man vill.


Det var filminspelning idag, Sex and the city spelade in nåt avsnitt. Ni ser Sarah Jessica Parker med kollegor förbereda sig för en tagning. Vi avböjde att ställa upp som statister trots att de var på oss i omgångar.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Åhhh. Sarah Jessica Parker är ju min favvis!!! Avis:-)

Nicklas sa...

Ciao!

Ja så mycket kan jag säga- vill Sarah Jessica Parker att jag ska vad med i inspelning när jag och farsan kommer dit, då nobbar inte jag i alla fall :) / Nicklas

Kimberly sa...

Hur kunde ni INTE ställa upp på att va statister till SATC-filmen?! :)

Anonym sa...

kimberley: SATC är inte vår kopp te kan man väl säga ;)
Hade det varit Entourage hade jag stått på första parkett!