torsdag 23 augusti 2007

En vanlig dag i landet i väster

Hur ser en vanlig dag ut?

0715 Vaknar när Jess går upp
0800 Masar mig upp och käkar lite sjyssta träningspiller
08-0900 Kikar lite internet för att se om man missat nåt väsentligt tex om Rauken taggat en på 72 nya kort på Facebook.
0900 Står löpning på schemat löper jag innan frukost. Känner mig alltid lättare om jag inte käkar nåt innan löpningen.
1030 Käkar lite frukost, alltid 1dl gröt
1030-1300 Kikar ett avsnitt Entourage till frukosten och går sen till poolen. Bubblar lite, simmar lite och tar sen en bastu.
13-1700 Här har jag lite fritid, kan bli lite shopping, en film om det är dåligt väder eller en del poker.
17-?? Fixar disken, plockar iordning lite så det ser ut som jag gör nåt vettigt här hemma innan Jess kommer hem.

Idag är en lite annorlunda dag, idag ska det liras BASEBALL! Ska bli sjukt kul faktiskt, möter David och Klara för lite lunch sen ska det liras om de inte stängt av parken igen som de gjorde igår. Tydligen hade det regnat för mycket tyckte det så de satte upp röda varningsflaggor runt om på alla gräsytor.

Igår kväll var vi ute och käkade med David och Klara på en Diner. Tjejerna käkade pancakes medan grabbarna tog en burgare.

Dagens låt: The Sounds - Painted by numbers

Inga kommentarer: