onsdag 5 september 2007

Fotbollsmatch söndag!!

Har mailat lite fram och tillbaka med ett lag och nu är vi överens om villkoren som det brukar heta. På söndag gör jag debut på den här sidan atlanten. Ska lira med Fresh Meadows FC som lirar i nån liga de har här. Lite osäker på vilken kvalitet det är på spelarna men enligt dem själva var en av dem ansedd som den bästa i New York state för ett par år sen. En kille från Peru som lirat högt upp där. Det är respektingivande, men med lite träning ska det inte vara några konstigheter att ta en plats...eller? Man är väl inte 20 längre men nu har man ju å andra sidan rutinen!
Har kört på hyfsat med löpning/styrketräning men skulle behöva köra lite intervaller tror jag för att få upp flåset ordentligt. Match söndag som sagt så jag har fyra dagar på mig att komma i matchform...

Idag blir det löpning runt parken med Kristin som dök upp igår. Det är Jessicas gamla handbollskompis. Sen kanske lunch med Jess om vi hinner tillbaka.

Dagens låt: Moby - Raining again

1 kommentar:

Unknown sa...

GRATTIS!! Jag tror du kommer fixa det galant. Ska hålla tummarna på söndag. /Emma.