torsdag 20 september 2007

Idag är jag bakis!

Var ute med lite Cinnober folk och käkade igår. 8 pers blev vi och det som från början skulle vara en lugn middag förvandlades till en orgie i Margaritas! Vi var på Lower East Side, ett rätt trevligt område i höjd med Soho fast längre österut på Manhattan.
Tog en fördrink, förrätt, dyraste varmrätten, ett par glas vin samt kaffe och dessert. Bjuds det så gäller det att passa på!
Sen smög vi alltså vidare till en bar där flera Cinnoberiter gått under förut bla Veronica tror jag. Egentligen skulle alla nya ha en drinking-contest där det går ut på att dricka så mycket margaritas som möjligt. Nu beställde vi bara in några pints och körde på istället. Shit va sliten jag blev. Jessica tog en taxi hem med en kille som bor i vårat hus vid strax innan 2400. Jag kom hem strax efter 0100 tror jag. Snackade med Erik på MSN vid 0149 sista gången, inte ok!

Nu ska vi ev ut i parken och slå lite, får se om jag orkar...

1 kommentar:

emmajenny sa...

Hej på er därborta,
Inte bra med en bakis gosse. Skärpning säger mamma. Annars verkar det mesta gå i sportens tecken och det tycker jag är bra! Vi har hjälpt till på rally i två veckor och SM gick av stapeln fredag och lördag, Igår kväll åt vi lite buffé på Scheele. Motionerat idag och vädrat kläder och städat garderober inför vintern. Hoppas att ni får en riktigt fin och härlig vecka på er paradisö. Rolle åker till Kreta med Åsa nästa lördag.
Kramar i massor från mamma Margareta Och Rolle