torsdag 6 september 2007

Softballteam fixat!

Det är i princip klart med softball lag nu också. Ska träffa en kille ikväll och "diskutera lite" som han sa. Vet inte vad vi ska snacka om men jag sa att jag var på. Han frågade om jag lirat förut och jag sa att jag lira "plenty of burnball" vilket var sak samma enligt mig =)
De behövde en outfielder vilket känns som lite lagom att börja med då jag inte riktigt är klar över alla regler ännu. Nu blir det till att gå ut i parken och slagträna samt träna på att fånga långa slag så jag inte ser ut som en tomte när jag väl ska lira.
Laddar också för soccerdebuten på söndag. Ska köra lite intervaller imorgon för att känna hur kroppen svara på snabba ruscher. Antaligen sträcker jag mig direkt och får ringa återbud...

Idag blir det Coney Island med Kristin. Vädret är fint och det ska bli strax under 30 grader i skuggan.

Dagens låt: Kanye West - Good Life

1 kommentar:

Anonym sa...

"Burnball"?? hahaha... same same... du kommer se ut som stjärngossen Staffan med dumstruten på huvudet när det blir dags för match. Lycka till!