fredag 29 februari 2008

Min stora dag

Fredagen den 29 februari kunde ju ha varit min stora dag. Jag har hört att skottdagen är den enda dagen då kvinnorna får fria till sina män. Så vad gör lyxmannen en dag som denna? Jo, han drar till Florida och spelar golf med 4 grabbar och gör klart för mig att man inte får fria per telefon, haha!

Som plåster på såren tänker jag bädda ut bäddsoffan och somna till basketen på tv:n och vänta på att fyra nya år ska passera ;)

Vill också passa på att gratulera Jonas Nyqvist på hans dag idag, inte så ofta man får tillfälle till det!

/Jessica

ps, fick två bilder per mejl från Martin idag som jag delar med mig av. Är livet verkligen rättvist?!


Här har de spelat golf idag.


Martin utanför huset de bor i.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Livet er rattvist, du maste jobba hardare bara!

Anonym sa...

helsar hasse, marta o joergen...

Anonym sa...

Nå dryck på banan?

//P

Anonym sa...

lite risigt med dryck faktiskt. Saknar dig och nagra pavor rose faktiskt!