tisdag 5 februari 2008

Noterat i NY

* Jenny är på god väg upp i toppen på shoppingligan, man verkar tjäna bra på Karolinska. Som jag ser det är främsta hotet Fia Larsson när hon kommer över senare i vår. V gjorde i och för sig riktigt bra ifrån sig med sina exklusiva julgranskulor!

* Mycket folk var det på Giants Ticker Parade idag!

* Det kan vara grått och trist i NY också, som idag till exempel...

* Det är dyyyrt att vara ledig, även om jag inte spelar i samma division som Fia Larsson...

* Nästa gemensamma semesterresa går förmodligen till Las Vegas och Grand Canyon. Lyxmannen verkar dock ha några dagar ledigt i slutet av februari så han åker på en golfresa till Florida tillsammans med mina arbetskamrater (ja, jag får stanna hemma och jobba fast det är min lediga vecka, men vad gör man inte för att killarna ska få spela lite golf?).

* Det är inte enbart positivt att Hasse har kommit över (förlåt Hasse), men nu har Martin en spenderarkompis de veckorna jag jobbar. Men jag antar att det är så det är att vara arbetarhustru...

* Vi fick inga semlor idag :(

/Jessica

4 kommentarer:

emmajenny sa...

Godmorgon på er alla!
Ja du Jesica, har ni bokat hembiljetter? Det kanske är dags att götra det. En del vanor blir lätt ovanor. Har Jenny passerat dig i shoppingligan så är det mycket allvarligt. Jag ska prata med Handelsbanken om ett snabbt shoppinglån. Det går säkert att ordna!!! Kontakter!
Ta det lugnt med spelandet när ni åker iväg. Ha det fortsatt kul. Jag njuter med er. Det blir vardag längre fram
Lycka till!
Kramar mamma

Anonym sa...

Det gar till och med rykten om att Jenny maste skaffa en till vaska for att fa plats med alla saker...!? Starkt jobbat!

Anonym sa...

Hej.
Martin du har ett ansvar när du visar runt alla besökare. Det är bättre du visar sevärdheter än shoppingställen. När Jenny flyttar så är väl inte du hemma utan det blir jag som får bära alla saker. Kolla innan hemresan om hon skänka bort något. Pappa

Anonym sa...

Alla rykten om Jennans shopping bekräftas härmed. Det har gått till överdrift!

Pappsen jag är ledsen men du får nog bära själv =)