torsdag 14 februari 2008

My Valentine

Vi har precis åtnjutit en fin middag dagen till ära. Det blev sushi, glass med hallon och sen en liten ostbricka. Till det ett utsökt rödvin från Kalifornien, Ravenswood. Återstår att se om Jess tar sig till jobbet imorgon. Hon brukar inte klara ett par glas rödvin så bra...

My Valentine fick ett sjysst smycke från Kenneth Cole medan jag själv fick en biljett till kungens spelning i sommar. Jag talar självklart om Bruce Springsteen! Vi ska se om honom i Juli på Giants Stadium ute i New Jersey.
Det kommer garanterat bli hur stort somhelst. Har bara sett honom en gång förut, i Göteborg när han toklevererade en magisk lördagkväll för snart tio år sen.

Plötsligt känns mitt halsband lite fjuttigt. Aja, har man ingen inkomst så har man inte :)


Jess vid efterrätten. Färska hallon och Häagen-Dazs glass.


Mycket nöjd över sitt nya smycke. Får det godkänt V?


Helt ok utsikt från balkongen. Lite snö i luften men inget som stannar på backen.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Godmorgon,
Jag skickar mina varma kramar och hälsningar till er. Ingen present kan vara för fjuttig - det är alltid tanken som räknas. Det viktigaste är att ni är gulliga och omtänksamma med varandra, och det är ni.
Ha det fortsatt bra.
Idag var det sju minus - nästan rekord för att vara Köping.
Gossarna i Malung imponerade av din spark! mostrarna också!
Kram mamma Margareta

Anonym sa...

Jättefint smycke!!
Men jag hörde att hon fick slå in det själv... Det är bra, man ska väl inte skämma bort varandra för mycket. Det är iaf det Erik tutade i mig igår när presenten, blommorna och finmiddagen uteblev:-)
/V

Anonym sa...

haha, Rauken levererar!
Ryktena att Jess fick slå in det själv är felaktiga. Jag slog in det igår kväll.
/ M

Anonym sa...

Vänta lite nu... var det inslaget?? Halsbandet låg i boxen man fick när man köpte det och sedan hade Martin tejpat igen asken med packtejp! :)

Aja, det var hur fint som helst och jag har på mig det idag!

/Jessica

Anonym sa...

Åklagaren frågar, var den inslagen eller inte? Ja eller nej räcker.

Anonym sa...

En riktig romantiker överraskar med blommor och pressenter dagen innan.

Jag gjorde inte det heller dock...

Men men, jag är ju gift :-D

/Erik