fredag 14 december 2007

400 yards inom kort...

Regn/snö/blåst igår och en minusgrad idag gör att det är isbana på balkongen. Har redan vid 11.10 gjort samtliga uppgifter jag hade idag, tvätta och diska, så nu kan vi göra lite roliga saker i eftermiddag.

Ska precis iväg till NY Golfcenter och göra en svinganalys. Har spelat golf i snart 20 år men aldrig mätit upp min sving. Säkerligen har jag helt fel klubbor med tanke på hur jag svingar.
Ska ju köpa en ny driver inom kort så jag måste se hur for jag svingar så jag kan välja rätt skaft. Jag hoppas jag kommer upp i över 100mph vilket är ganska fort. Sen ska det köpas en monsterdriver och därefter ska det slaktas golfbanor runt om i USA och Sverige! Med rätt klubba ska det inte vara omöjligt att nå drömgränsen 400 yards(360meter)...

Nedan kan ni se Martas sving, denna gång med en wedge. Det är på ValeDoLobos golfbana i Portugal. Var där med två köpingsgrabbar i november 2006, Matias "Lectus" Nilsson och Denny Hedenström. Lectus hade fixat så vi fick bo i Jarmo Sandelins hus, fifan så bra det var. All cred till Lectus för det.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Varför flög fåglarna iväg från vattenkanten??

//P

Anonym sa...

Jag landade självklart extremt när bakkanten och spann sen tillbaka mot hålet.
/ Tiger

Anonym sa...

Spann tillbaka? Fåglarna va ju före green!

//P

Anonym sa...

Det ser ut så ja, men det är för att bilden är lite komprimerad.
Vem fan e P? Är det den där jävla estländaren eller?
/ tiger

Anonym sa...

Nä!

dock en som under vissa omständigheter alltid vinner golfen!

//P