tisdag 11 december 2007

Årets felbeslut

Idag, tisdagen den 11 December togs 2007 års felbeslut av Jessica och jag kände det direkt jag hade signerat pappret...

Martins veckopeng är slut och han har från och med idag full tillgång till vårat amerikanska bankkonto och från och med om 5 dagar ett eget visa-kort kopplat till kontot.

Så kära familj och vänner bli inte förvånade om vi kommer hem något tidigare än beräknat alternativt börjar ta betalt för alla som kommer och besöker oss.

På återhörande.
/Jessica

6 kommentarer:

Unknown sa...

Martin, spendera mycket!!! Så ni kommer hem snart... längtar efter er. Behöver du hjälp med shoppingen kan jag skicka dig samma önskelista som jag skickade till tomten.

Vi ses snart!
Kram

Anonym sa...

Marta ! Som jag förstått det spelar du en del poker ? Kanske kan sponsra dig några dollar i HU.

Vilken sajt kör du på ?

Jag kör laddies och bestpoker, kan dock tänka mig vilken som helst, bara jag får sänka dig.

Kram Blaren

Anonym sa...

Madde: bra tips, ska nog ut och göra en shoppingvända när jag får kortet!

Blarn: Lirar just nu enbart på Svenska Spel då de förbjudit pokerspel på många siter om du har t en amerikanskt ipadress. kanske lölser det sig i nästa vecka då ska du självklart få skänka lite pengar till Marta! =)

Anonym sa...

Ok Marta, nickname på svenska ? Samt vilka blinds spelar du på ?

Anonym sa...

Heter Sallskapet såklart. Lirar mest Sitngo 100 el 200 SEK.
Heter du blaren?

Anonym sa...

Jag heter Blarjvl, tror jag, spelade bara första veckorna på svenska när fiskarna var där hehe. Men skaffar fixar password idagarna. Letar på dig. har msn, du kan ju adda mig om du vill mathias_johansson6@hotmail.com

// Blaren aka Phil Ivey