måndag 31 december 2007

OS nästa? Nja...

Jag är lite orolig.
I vår lägenhet bor just nu fyra tjejer som lirar i elitserien i handboll. En ska kvala till OS med landslaget nu i februari. Ändå är det enbart jag som ska ut och löpa idag.
Vi hade bestämt att vi skulle ta en runda i parken idag måndag så de håller igång litegrann medan de är i New York.
Imorse kom den ena bortförklaringen efter den andra och nu sitter jag här själv medan drevet är ute och shoppar!!??

Jag ska gå in och sätta pengar på att Sverige inte tar sig till OS tror jag =)

Ikväll firar vi in det nya året med hela Irsta Västerås damhandbollslag i lägenheten, 20 pers på 60 kvadrat. Blir nog skoj. Jag ska ner och ladda upp med några flaskor Bacardi Razz/Limon samt ett par pavor vin.

Ska se lite hur festen fortlöper ikväll sen kan det bli ett par slantar på att Västerås inte tar sig till slutspel.


Madelene, Jessica Enström(OS-kvalaren), Sanna Qvist, Viktoria Karlsson och Jess på terassen.


Hela laget var igår söndag på basket.


Här är de som bor hos oss.


Även Sanna har upptäckt hur cool vår nya kikare är.

5 kommentarer:

emmajenny sa...

Hej, övriga håller på med maten. Ta väl hand om alla tjejer. Det är en förmån och få umgås med så fina flickor.
Nyårskramar från mamma
Det känns skönt att du är omhändertagen! Puss

Anonym sa...

Oj, nu måste jag nog försvara våra fantastika handbollstjejer lite med tillägget att förkylning/sjukdom sprider sig som en löpeld i lägenheten just nu... endast Martin som klarat sig tror jag

Men det är nog inget som hindrar kvällen från att bli en väldigt rolig kväll! :)

/Jessica A

Anonym sa...

Martin är svårt förkyld men ändå ute och rör på sig. Starkt!
/ M

Anonym sa...

Vi känner oss trygga här hemma i gamla Svedala när du är så väl omhändertagen. Tack för de fina julklapparna vi fick.Nu hoppas vi att ni får en trevlig nyårsafton och även ett bra 2008.
Kram Kerstin o Bosse

Anonym sa...

Gott nytt år på er också Kerstin och Bosse!
Tack för julklapparna!!
/ Martin och Jessica