fredag 7 mars 2008

Free'n'easy Friday

Kände mig lite hängig idag efter jobbet så jag skickade ut Martin i spöregnet och köpa sushi till mig. Men jag antar att jag var värd det efter en tuff vecka på jobbet?! Det blev ju knappast någon free'n'easy Friday som vi hoppats på, produktionsproblem hade vi...suck!

Martin har åkt och spelat fotboll, själv ligger jag i tv-soffan och ska precis kolla andra halvan av Knicks-Detroit, 53 lika efter halva matchen. Vi får se hur lång tid det tar innan jag somnat i soffan! :)

Imorgon kommer förhoppningsvis våran nya kamera vi beställt. Den lilla vi hade har ju Martin precis skickat in för reparation. Kommer att gå på garantin om de inte upptäcker att vi tappat den i golvet. Det råder fortfarande oklarheter ifall den åkte i golvet i Orlando eller inte....

Trevlig helg och GRATTIS Fialotta på din dag idag!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej pa er bada,
Vi har inte haft tillgang till internet, men nu kommer en halsning fran Munar. Vi har akt buss i sex timmar for att komma hit till bergen. Teplantager, kaffe, peppar ... harligt kyligt pa natterna - fem grader plus. Vi ater vegetariskt varje dag och har klarat alla magar. Vandrar ... vi stortrivs.
Kramar fran oss alla i Indien

Anonym sa...

Skickade ut Martin i regnet för att handla sushi... hört talas om DELIVERY?!
/V

Anonym sa...

Jo, vi kör en del med delivery, men eftersom sushi-stället ligger en golfputt från oss så tyckte jag det var så fånigt med delivery :)

/Jessica

Anonym sa...

Bra där V!