torsdag 20 mars 2008

Schampo-tjuven

Jag är en tjuv. En schampo-tjuv.
Jess använder bara Redken-schampo. Det är dyrt. Hon säger att jag inte behöver sånt schampo. Jag får istället använda sånt som våra besökare lämnar kvar. Senaste tiden har det varit nån risig duschtvål, nåt mjäll-schampo eller i sämsta fall ett dåligt skumbad. Ofta är det så lite kvar i flaskan att jag måste spä ut det med vatten för att det ska komma nåt överhuvudtaget.
Om en flaska står kvar för länge märker Jess att jag inte använder det och då får jag bassning.

Idag tjuvade jag dock lite Redken. Tog en lagom dos och hade det både till håret och kroppen. Toppade med att också köra lite balsam vilket jag absolut inte behöver enligt Jess. Lät det sitta kvar i dryga fem minuter. Skönt!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Ja varför skall inte du få lyxa till det lite :-D

Anonym sa...

Fjolla!!

//P

Anonym sa...

Bra att du talar om när du tjuvar!!

Jag kan väl gå med på att du lånar mina fin-shampon någon gång då och då, men vad jag inte gillar är när du häller 300kr-per-flaska-shampo i badet och har det som badskum!!

/Jessica

Anonym sa...

Tur Jessica att du fick chansen att försvara dig.

Martin; fina bilder du tar med nya kameran!

Kul att ni snart kommer hem!
Vi längtar efter er...
Kram MoP

Anonym sa...

Tja kära vänner!
Vi har samma problem på Skallbergsgatan i Västerås, där finns också en tjuv. Ni killar kan hålla er till produkter som man kan köpa på ICA ;)

Kungen hälsar

Kram från Nilsson-Gärd

Anonym sa...

Bra där Frenka, behöver lite folk på min sida!

Kul å se att P vaknat till liv igen!

Hälsa Kungen! Vi kommer och hänger lite i slutet på April.

Anonym sa...

Bra Jessica! Jag har samma regler nar det galler Peter. Fast nu har grabben slutat tvattat haret. Han har inte tvattat det pa tva manader...