tisdag 4 mars 2008

Hård kväll och efterföljande morgon

Vi avslutade gårdagskvällen med ett besök på Times Square där ett par tveksamma inköp gjordes. Vi var inte i nåt tillstånd att shoppa men Micke köpte en jacka och nån tveksam massage-oil. Tog en pizza på Ray´s pizza innan vi drog hemåt för att sova några timmar.

Imorse skulle det bli sämre väder ryktades det så vi gick ändå upp i hyfsad tid och kastade oss ut på promenad i parken. Inget regn och 13 plusgrader gjorde promenaden mer än bra.


Marta och Jess innan herrarna drog till Times Square. Jess har sitt nya halsband på sig som hon fick av Anki och Jonas. Den gröna tröjan är ny från Abercrombie.


Micke på Times Square.


En inte helt nykter Marta försöker snacka ut Whern från nån souvenirbutik han hittat till.


Här kommer Whern ut med sin tveksamma olja han köpt. Jag låste dörren till sovrummet när jag kom hem...


Vaknade upp bakfull och jävlig imorse. Jess hade redan gått till jobbet. Jag möts då av ovan syn. Det hjälpte ju inte direkt att få mig att må bättre...


Wollman Rink och södra delen av Central Park en tisdag morgon i Februari.


Micke med John Lennons och Madonnas hus i bakgrunden. Åtminstone tror vi att Madonna bor i ett av dessa hus.


Vi såg lite sköldpaddor i en pöl mitt i Central Park.

Inga kommentarer: