lördag 8 mars 2008

Running over the limit

I onsdags åt jag följande föda
09.00 Frukost i form av två Hydroxycut-piller.
12.00 Efter en lättare löptur med Whern käkade jag en deciliter gröt.
15.00 Till Real Madrid-Roma delade vi på en Chicken Fingers och en stor Nachos med ost. Slank också ner en vodka/red bull.
18.00 Innan basketmatchen tog vi en meny 1 på Dunkin Donuts. Den består av en kaffe och två donuts.
22.00 Avslutade med en delicatoboll och en dammsugare.

I torsdags blev det sen två piller till frukost igen men också en deciliter gröt. Käkade hyfsad lunch och vinkade sen av Whern som skulle till Sverige igen. Tog två nya piller och stack sen ut och löpte stora varvet i Central Park.
Krossade rekordet som numer lyder på 45.26!
Hur kan det vara möjligt? Över två veckor sen jag senast löpte. Mycket alkohol i veckan och bedrövlig kost.
Mycket beror nog på de där pillrena. Man blir inte trött av dem. Tänk om man haft dem när man körde försäsong i fotbollen...
Det gick nog fortare än vad jag egentligen kunde löpa då jag hade problem att sova på natten och mådde lite sådär även under fredagen ;)
Pulsen var inte under 180 sista 20 minuterna.

Nu ska jag ut med Jess och ta stora rundan igen, lär gå lite långsammare...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Piller är underskattade, hade de funnits i Svedala under den tid vi var aktiva i fotbollen. Så hade Håkan Mild kunnat slängt sig i väggen!!!/ Kungsör

Anonym sa...

Mot Rune och Kungsör hade man iofs inte behövt dem...

Anonym sa...

Dags att införa dopingkontroller i parken?!
/V