fredag 15 augusti 2008

Sluta regna NU!

Det var då fan vad det regnar. Normalt sett är jag inte så kinkig om det regnar lite. Man kan alltid läsa en bok eller slappa framför OS som det ju är på tv nu. Men om man gillar att lira golf, fiska lite eller lira fotboll så ställer detta förbannade regn till problem.

Vi är för tillfället i Lövsjön igen. Det regnar in både lite här och var. Imorse fick jag, Jess och svärmor gå ut och försöka täta taket lite. Jag tror det gick hyfsat.

Nu blir det lite mjölk och en arraksboll eller två framför OS.


Fram med regnställen och stora stegen.


Var lite osäker om stegen verkligen höll så Jess fick testa hållbarheten...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tar på mig skulden för höjdrädslan. Efter potträningen borde jag kört lite höjdträning. Pappsen.

Anonym sa...

Tjena!

Vi kommer o fixar huset imorgon!

F,W,C

Anonym sa...

Faktiskt Pappsen. Det blir dock lite bättre med tiden måste jag säga.

Ser fram emot erat besök F, W och C!

Anonym sa...

Hej på er i Lövsjön!
I köping är det just nu uppehåll. Höjdrädslan måste du ha fått på annat håll då jag inte känner av det!! Dataskärmen har kommit hem och väntar på installation på Bergsgatan vid lämpligt tillfälle.
OS är ju just nu ingen höjdare - vi fåt städa lite - det är roligt. Hälsa alla och lycka till med fisket
Kram från mamsen