onsdag 20 augusti 2008

Sova sked med en vuxen man

Jag har tagit på mig att vara barnvakt ett par dagar. Stress-V är i London och arbetar medan Rauken har semester. Jag sa att han kunde komma förbi Köping så hittar vi på nåt. Han är ju trots allt min svåger.

Igår satt vi hos Outletkungen och kikade OS och käkade kakor hela dagen. Lirade lite fotboll på kvällen sen en kebab-pizza och lite öl hos Outlekungen. Vid 23.00 åkte vi sen till min mor för att sova. Hemma hos Jess var det fullt hus så vi fick inte plats.
Morsan har bara en säng så det fick bli till att ligga skeden med Rauken. Småmysigt till en början men snabbt ganska läskigt. Jag somnade sent, sov oroligt och vaknade tidigt.


Skeden kan ju vara trevlig. Med en 107 kilos Rauk bakom sig är man dock lite orolig...


Det blev en trevlig frukost på balkongen med det som morsan säger är Köpings bästa utsikt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Skönt att du är hemma i landet igen Marta. Jag skickar mer matpengar
/v

Anonym sa...

Hej!
Jag tycker också att det är kul att ni är på hemmaplan. Det händer alltid något när Jessica och Martin är i stan.(och Erik) Nästan aldrig en lugn stund, men jag tycker att det är jättekul och glad att ni sover över på Bergsgatan ibland. Tack för att ni har fixat installationen av vår nya skärm och installerat en brandvägg.
Välkomna tillbaka!!
Kram mamsen