söndag 27 juli 2008

Intet nytt under solen

Här händer det inte mycket idag... sitter svettig efter att ha varit ute och sprungit milen. Fick verkligen tvinga mig ut idag, var inte alls sugen. Jag sa till mig själv "Du är så lat Jessica" och jag verkligen hatar att var lat så jag stack ut och kutade en mil i Central Park!

Tvätten, disken och dammsugningen väntar på mig, måste hinna klart innan Martin kommer hem. Och så ska jag ringa och prata med min vän Tove. Hon och hennes man (shit, vad stort det låter med man :)) Johan kommer hit på tisdag, vi måste bara stämma av läget. Det ska bli så himla skoj, jag längtar verkligen!! De är två supermysiga och trevliga människor!! Vi får se vad de har att bjuda på i modeväg denna gång, trendiga som de alltid är! Johan, blir det scarf igen måntro?

/Jessica


Här är Johan med en moderiktigt scarf. Detta var 2004 nån gång. Han låg i framkant kan man säga. Återstår att se vad han införskaffar denna gång...

7 kommentarer:

Anonym sa...

Tjoho :-D Vi räknar ner timmar minuter och sekunder just nu:-) Johan funderar på att bjuda på en scarf i batikmönster för att matcha Martin, vi får se vad det kan bli... ;-)

Nu ska vi äta lite middag på Texas Longhorn för att komma in i "steak mode"!

Jag ringer efter middagen! //Tove

Jessica sa...

Tove: Haha, när vi var på Montauk var det jätteinne med batiktröjor i alla regnbågens färger och så stod det "Montauk" på magen. Gissa om jag fick hålla hårt i Martin för att han INTE skulle köpa en?! Det var inte lätt, men jag lyckades, puhh!!

Enjoy your dinner!!

Längtar efter er!
kram

Anonym sa...

"Tvätten, disken och dammsugningen väntar på mig, måste hinna klart innan Martin kommer hem! Så där ska det se ut!! För inte ska Marta behöva se en ostädad lägenhet när han kommer hem!!!!!Det är det sista han behöver efter en jobbig resa.. /K

Anonym sa...

Håll i plånboken - jag tror att både du och Martin har kläder och skor så det räcker hela livet - eller har jag fel?
orolig mamma Margareta

Lyxmannen sa...

Tove: Jag förväntar mig inget mindre än en batiktröja!!!

K: skönt att höra att du är på min sida!

Morsan: Jag kan nog behöva lite fler golfgrejer men annars är jag nöjd!

Anonym sa...

Alla regnbågens färger... ni vet väl att det är gay-färgerna? Hur många köpte du Marta?
/V

Lyxmannen sa...

Det blev ingen batiktischa. Däremot har jag börjat köpa på mig lite flanellskjortor, det är nästa heta grej!