tisdag 20 maj 2008

Celebrity Spotting - Dominic Purcell

Här har vi ett par sköna bilder och lite av Lyxmannens genombrott i Hollywood-kretsar. Jag är nu välkänd framförallt inom Prison Break-gänget. Troligtvis kommer jag få en inbjudan till Dominics(kör bara med förnamn numer) 40-års fest.


Så här såg det ut när Dominic kom till backstage delen. Han fick stå och hänga lite på staketet för att kunna ta sig vidare. Sliten? Mjo!


Här först såg jag att, fan, han tittar ju på mig. Fotografen till höger var den enda fotografen på hela backstage-området.


Mycket riktigt såg han Lyxmannen med sitt vita fetobjektiv och tyckte att det var passande att visa fingret. STORT!


Här vill fotografen ta lite bilder men Dominic vill hellre posa för Lyxmannen. Sånt jäkla erkännande! Tomte-fotografen till vänster kan de dumpa nu så kan jag kliva in till nästa fest.


Detta är efter de varit ute på "röda mattan" och snackat med tv och blivit fotade av de vanliga fotograferna. Typ 15 minuter efter bilden ovanför. Nu har även Wentworth Miller och lite andra nissar anslutit.


Då pekar Dominic upp mot oss och säger någonting om Lyxmannen igen. Hörde tyvärr inte vad.


Och sen fingret igen till allas STORA glädje. "Eat this Marta" tror jag han sa.


De andra försöker fokusera på nåt annat än Lyxmannen men Dominic jobbar på bra. Tror det är en vän och inte hans tjej som här försöker få lite attention.


De får hänga på armen innan han slutar.


Till slut ger han sig.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Stor humor med fulfingret och skön blogg!

Lyxmannen sa...

Mycket stort!
Lirar du nå boll?

Anonym sa...

Nere och harvar i division 6. Viby IF i Kristianstad.

Anonym sa...

Coolt storebror!

Anonym sa...

Kristianstad minsann. En liten pärla?