onsdag 21 maj 2008

Lyxmannen tar semester

Det har varit en hård vecka med över tio timmars arbetad tid och på det har jag skjutsat runt Jess så hon fick kika lite basket i Boston och sen shoppa i Woodbury. Jag tar därför lite semester nu.
Ska nu hämta upp Superswede-Grobecker nere på Wall Street sen drar vi till JFK-flygplatsen och hoppar på ett plan strax efter 20.00.
Jess är ju egentligen ledig denna vecka men hon får hoppa in och arbeta åt Grobecker tors-fre så vi kan dra iväg en sväng. Inte mer än rätt när hon i princip tvingade mig att arbeta förra veckan när ju jag var ledig.
Åter i New York söndag kväll.

I resväskan ligger:
Badbyxor
Lite skjortor
Shorts
Sängkläder och en kudde

Nån som listar ut var vi ska?

8 kommentarer:

Anonym sa...

Las Vegas?????
/J

Mallis in real life sa...

Jag skulle tro att ni ska till Florida!

Anonym sa...

Hawaii!

Till Micke Boierths bröllop!

Ha så kul!

//P

Anonym sa...

Vegas. Tur att kredigkortet inte hamnade i packningen!!
/V

Ps. Trodde inte att stora pojkar reste runt med favoritkudden...

Anonym sa...

Så långt bort som möjligt från det som kallas arbete,hoppas jag/K

Anonym sa...

Vegas såklart! Finns det nåt annat för tre grabbar i sina bästa år att göra på sin semester??

V: Minken är ju inte känd för ordning och reda så det var nog en bra idé att ta med kudden ;)

SJälvklart är kreditkortet med!

Anonym sa...

Grattis Jessica, du har dragit nitlotten. Martin ska du verkligen gå omkring fyra dagar i samma gamla kalsonger?!? /S + mamma.

Lyxmannen sa...

Myggan: Hade packat ner lika många kalsonger som dagar vi var borta för en gångs skull.