tisdag 13 maj 2008

King James is NOT dead!

Ryktet om att Lebron James är slut visar sig vara lätt överdrivet. I gårdagens match mot Celtic stod det och vägde lite i slutet. Med 2 minuter kvar leder Cleveland med 7 poäng vilket är som att leda med 1-0 i fotboll med 10 mins kvar. Ingen säker ledning med andra ord...
Då kliver Kungen in i handlingen med nedan dunk. LEVERANS mina vänner!

Nu drar jag till jobbet. Hur coolt känns inte det att skriva!?


Killen han dunkar över är Kevin Garnett, trea i årets MVP-omröstning och utsedd till "Defensive player of the year" i NBA.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Fantastisk! Grym!

/Hacke

Anonym sa...

Jag är så glad att jag orkade hålla mig vaken hela matchen och inte somnade i soffan som jag alltid gör.

Dunken var helt grym!! Och varken publik, spelare eller ledare visste vart de skulle ta vägen eller om de sett rätt?!

Tänk att få se en av finalmatcherna live....

/Jessica

Anonym sa...

Vore hur coolt som helst att ta plats vid courtside och se de dundra igång! Vilka monster de är. Hyfsat bitiga!!

Det händer ju mer än sällan att de vid courtside får en spelare i knät. Måste vara som att bli rammad av en noshörning...aj

/Hacke