fredag 26 september 2008

Blev inte så sent

Var hemma igen vid strax innan 01.00 så det blev inte så hårt igår. Var visst rätt trött ändå för imorse vaknade jag 10.44 och undrade vad fan som hände. Så jäkla najs att va Lyxman ibland och kunna sova ut en fredag.

Kul att återse våra vänner från Maine-resan igen. De har för övrigt fixat nåt stort hus i Santa Barbara nu och ska inom kort flytta ihop där. Corina är fortfarande boende i New York men blir snart hemmafru i LA. Det fanns bubbelpool och sauna så vi ska väl se om vi kan få ihop tillräckligt med pengar för att göra en LA-resa...

5 kommentarer:

Jessica sa...

Som den mästerfotograf du är och med alla gadgets du köper på dig, här är din chans att bidra till hushållskassan!!

http://thomasnilsson.typepad.com/my_weblog/2008/09/ny-fotot%C3%A4vling.html

Jessica sa...

Fortsättning från förra kommentaren: Sedan ska jag fundera på om du får åka till LA för pengarna eller om jag ska shoppa upp dem! :)

Anonym sa...

Du har lite att ta i igen efter alla nykterist resor!Skönt å se att du är med i matchen igen!! /K

Anonym sa...

"..så vi ska väl se om vi kan få ihop tillräckligt med pengar.." vilka är vi?! /s

Lyxmannen sa...

Det kommer mera K!

Myggan du vet väl att jag har arbetat i år? 13 timmar har jag fakturerat.