söndag 7 september 2008

Red Hat Margaritas

Det blev lite kort(chicago) och sen en promenad till 9:a avenyn för lite käk. Tacocina fick äran att ha oss som gäster denna kväll. Den restaurangen ligger i området som kalls Hells Kitchen. Det var en av Emis önskningar. Att få dricka Margaritas i Hells Kitchen.


Den röda hatten gick laget runt.


De har riktigt fina Margaritas här på 9:e avenyn och typ 49:e gatan. Tacocina.


Vi hann med ett besök på Times Square innan det började blåsa upp ordentligt.


Henke Dennbrink sov i pyjamas. Det var hans mamma som skickade med den. Henke är den första som har med sig en pyjamas över.

10 kommentarer:

Anonym sa...

J är det regnigt i NY eller?
/v

Anonym sa...

Jess är det gummi stövlar du har på fötterna eller??? De var grymt snygga...:) /Sara

Lyxmannen sa...

Stormen Hanna drog in över New York. Mycket regn och blåst men idag var det klockrent väder igen.
godnatt

Anonym sa...

Sötast i hatt är absolut min faster Emi H,sötast i pyjamas är jag och på en klar silverplats kommer min farbror Henrik D! Ni andra är säkert söta i något ni också... /kramar från Towa-Li H

Anonym sa...

hehhehheh, det e ju sött att ha på sig pyjamas, man ska ju vara ordentlig..

Anonym sa...

Jessica: Är det här du köpt dina boots? http://www.toysrus.com/product/index.jsp?productId=2834174

/rauken

Jessica sa...

Men rauken, som den modekännare du är trodde jag att du hade bättre koll på modet än så?! Fast det är klart, det kanske är sådana sidor du surfar runt på mest nu? Hihi

Mina är inköpta på Steve Madden för den som undrar.

Lyxmannen sa...

Towa-Li: Jag vet inte om jag tycker Henke är speciellt söt direkt...

Tindra: Nja, pyjamasbyxor slutar man väl med när man blir tonåring?

Anonym sa...

Emi=Svampen.

Anonym sa...

Emi jobbade på bra med sina Frozen MArgaritas!