fredag 13 juni 2008

Nu ska det liras Softball

Fick följande mail av min vän Ed Cano:

Hey bud
I spoke to my friend Duane who runs the softball league and you’re IN!!!!! I believe that our next game is on 6/17 but I’ll let you know for sure.

Så nu på tisdag smäller det. Marta gör debut i softboll-ligan här i Central Park!
Upp till bevis kan man kanske säga. Sa ju till Ed och Gina att jag lirat en hel del "burnball" i Sverige och att det i princip var samma sak.
Lite oklar över vissa regler och sen har jag aldrig slagit med ett softball bat men vafan, detaljer! Hur svårt kan det vara!!??

10 kommentarer:

Anonym sa...

Ja du brorsan. Vad ska man säga???
Lycka till!!?? :)))
/J

Mallis in real life sa...

Lycka till!

=)

Anonym sa...

Behövs inga lycka till!! Mannen är ett bollgeni.../K

Anonym sa...

Behövs inga lycka till!! Mannen är ett bollgeni.../K

Anonym sa...

Tack allesammans för de vänliga orden. Jag har svårt att se att det INTE ska slut i succé!!

K: Skönt å se att du alltid är på min sida! DU har ofta rätt i dina kommenterar också!!

AfterWork nu, var sisådär 10 månader sen sist..

Anonym sa...

Haha bollgeni!? jaja, tycker din första touch är sådär när du spelar fotboll iaf.

Förresten får du verkligen kalla det AfterWork, speciellt när du hade erbjudande om att jobba idag men struntade i det!

/H

Anonym sa...

Zzzzzzzzz.....

Du vart ju alltid vald sist!

/P

Anonym sa...

Även om jag inte arbetat så hårt idag så var det planerat att jag skulle arbeta därför tycker jag man kan kalla det AfterWork. Jag städade även lite hemma vilket kanske kan räknas?

P: Alltid vald i första rundan eller den som valde.

Anonym sa...

Stort! Man var ju med när tidernas felbeslut fattades i augusti förra året och då karriären som softball-lirare hade kunnat ta fart... Lycka till!

Anonym sa...

Kul!! Lycka till! Spelar in sportspegeln på tisdag då. Eller? Är det här för stort för svt?
/V