onsdag 15 oktober 2008

Flodhästen Jessica

Ni vet hur det är med tjejer. De räknar kalorier och väger sig ett par gånger om dagen för att se om de gått ner 7 gram eller inte. Jess är väl inte extrem på nåt sätt men visst bryr hon sig också om vikten. Kämpar med sina caesar-sallader till lunch och löper i parken så ofta hon hinner. Om Jess gått ner ett halvt kilo får jag direkt veta det.
Vi väger in oss varje söndagmorgon för att se till att ingen av oss skenar iväg och blir en fat american. Vi har fört dagbok över vår vikt sen vi kom över och allt ser för tillfället väldigt bra ut.

Det är därför jävligt tråkigt att någon googlat på "flodhästen jessica" och sen hamnat på lyxmanbloggen. Hur fan tänkte du!!!!!????

11 kommentarer:

Anonym sa...

Lyxmannen ! Jag har nämligen sagt upp mig och vet ej riktigt hur länge jag kommer vara kvar ?! Men om ni dyker upp, "don´t hesitate to say hello" !

Anonym sa...

hmm håller hon på med sina kycklingsallader o vatten ännu!??????som i skolan!!! snälla jess du är smal , ät o må bra.....

Anonym sa...

hej lyxmannen! är en tjej som om en månad är på väg till NY. har vart där 2 ggr innan. jag tycker att det är svårt att hitta restauranger med bra, billig, någolunda hälsosam mat på manhattan. ni gjorde en så bra shopping-guide här på bloggen. jag skulle vilja ha en sån, gällande restauranger. hellst inte lyx, utan "vanliga" restauranger. har ni nån top 10 lista?! vill tack för en fantastiskt underhållande blogg..! /Fia

Anonym sa...

...glömde, har du några bra tips om man ska gå på bio? kedjor som är billigare? /Fia

Anonym sa...

HAHAHAHAHAHA..........

/p

Lyxmannen sa...

Zwampen: Är du där så är du där annars inte ;) Jag ska fråga efter dig.

Jess tackar för stödet! Idag ska hon fuska med pizza säger hon.

Tjaba Fia, vad gäller restauranger så kan vi nog skriva ihop en liten lista.
Biografer finns lite överallt. Priserna är nog liknande var du än går dock är det alltid billigare att ta såkallad AM-bio dvs gå på bio före lunch. Det har jag gjort ett par gånger. Då kostar det bara 6 dollar tror jag.
Jag har gått på amc´s biografer nästan varje gång: http://www.amctheatres.com

Anonym sa...

Borde du inte ställa den frågan till Google istf för den som Googlat?

Familjenspel sa...

Detta inlägget har säkert gjort att antalet träffar blir fler på den söktermen.. då detta gjorde att du ligger 3a på Google på Flodhästen Jessica ;)

Lyxmannen sa...

Jag ska självklart lyfta fråga med google också ;)

Anonym sa...

Sökte på Världens bästa Kalle!!

Kom oxå till bloggen!

g p j m sa...

Alla Jessicas kolleger vet att hon är en supergasell (liksom alla som var kolleger -04) både på jobbet och på handbollsplanen.