tisdag 14 oktober 2008

Lyxmannen goes moviestar - del 3

Jag mailade casting-agenturen igår kväll och fick precis just nu ett svar:

Hi Martin-
That was Fay calling you. The director really liked you, but we are not sure how it would work if you do not have a working Visa.
Please give me a call.

Thank you!
Stephanie

Jag visste att detta med alkohol till slut skulle ge resultat. Nu har jag kanske en roll i den största reklamfilmen nästa år tack vare en 6:a whiskey. Tack K!
Det kan inte falla på en sån petitess som ett working Visa!!!! Det är sjukt nära nu. Jag ringer Stephanie och återkommer.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Hahahaha... Stort!
Antar att bloggen efter det här döps om till "Lyxhustrun - hur man lyckas sätta i sig två kilo praliner per dag och ändå se fit ut" där vi kommer följa dagliga utflykter runt City of Angels i jakten på de finaste pralinerna och de hetaste personliga tränarna.

Eller så faller allt på working Visa-permit... Inte första gången det ser bra ut för Lyxmannen innan allt skiter sig i sista stund.

Kööööööööööör!!!!

/Hacke

Anonym sa...

Kanon!Nu e det bara ge järnet! Du hade ingen agent va
;-) /K

Anonym sa...

Det är ett högt spel, men i värsta fall får du spela "hard to want" :-D. Break a leg som de säger i film/reklam branschen.
//
Frenka

Anonym sa...

Coolt Marta!

När vågar du gå in och dominera och förklara för dem att det är en "jävla skit mening" du skall säga??? Han lär ju lyssna till en äkta supersweed.. eller?

/a.et

Anonym sa...

Hej!
Har försökt sådär en tio gånger att kommentera dina briljanta inlägg men aldrig lyckats. Har talat med Emma om detta. Hon säger att jag måste skicka meddelandet... Vill säga följande: Susannes beröm av dig instämmer jag tillfullo i. Samtidigt undrar jag, om du möjligen har fått lite gener från din moster. Käraste hälsningar Moster G, Magnus, Daniel och Linda.

Anonym sa...

Vi håller tummarna! Om detta går i lås lär du väl tjäna mer än vad Jess tjänat på ett helt år..:) Eller så ser dom sin chans att lura den blonde svensken som står utan agent. Du skulle ha nämnt din svenske rådgivare - K.

Bättre sent än aldrig moster!

Anonym sa...

Kanske dags att komma med i "Oskars-klubben"? :o)

Lyxmannen sa...

Jag är sjukt nära nu!! Går det i lås så blir det LA i november.

Moster: kul att du lyckas kommentera efter 14 månader :)

A: Jag körde faktiskt en egen variant på meningen vilket kanske var vad de fastnade för. Sen improviserade jag på en annan del när jag fick en blackout och inte kom ihåg vad jag skulle säga...

Kan bli en Oscar för detta. Jag ser bara möjligheter!!!