tisdag 7 oktober 2008

Kändisspotting - Susan Sarandon

Det har varit en lagom tisdag so far. Började med att käka en fin frukost till ESPN´s timmeslånga sportsändning som de har varje morgon. Kikade därefter det senaste avsnittet av Entourage. När sen Superswede-Grobecker kom online på msn vid 10.30 så packade jag väskan och begav mig söderut på Broadway.
Om man ska från oss på 56:e gatan till Grobecker på 31:a mellan 6:e och 7:e avenyn så är det bara att följa Broadway. Som vanligt kopiöst med folk längs den rutten.

Vid Times Square såg jag sen Susan Sarandon stå och ge lite intervjuer. En kille där ska slå nåt världsrekord i att kika film. Han var nu uppe i 4 dagar och 23 timmar tror jag. Han skulle vara där i 5 dagar totalt. Ganska bra jobbat får man väl säga.

Nu ska jag smiska den föredetta elitspelaren i tennis, Superswede-Grobecker, i just tennis. Rapport lär följa...


Susan Sarandon står och ger lite intervjuer.


Här är killen som skulle kika film i 5 hela dagar. Han var både röd, grön och blå om ögonen.


Här inne har han suttit i 5 dagar snart.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det skulle vara en hyffsat omöjlig uppgift för Jess, haha. /S

Anonym sa...

Fem minuter kan ofta vara svårt för Jess så fem dagar är OMÖJLIGT!