fredag 17 oktober 2008

Lyxmannen goes moviestar - the bitter end

Inte ett samtal på mobilen. Inte ett mail i inboxen. Så jävla tyst har det varit från det där pissiga castingbolaget sen Fay lovade att "prata" med the producers.
Idag har de spelat in en av 2009 års största reklamfilmer och Lyxmannen blev lämnad på perrongen när tåget gick.

Det föll alltså på en sån petitess som ett Working Visa. Det finns över 10 miljoner illegala invandrare i USA som arbetar för småpengar men Lyxmannen får minsann inte arbeta för småpengar. Fifan så orättvist. Kan man stämma någon? Folk stämmer ju varandra till höger och vänster i detta land. Ska kika om jag inte kan stämma Bud Light för att de förnekat mig att arbeta svart. Siktar på en sisådär $500 Miljoner i skadestånd sen kan jag gå med på förlikning på $50 Miljoner eller nåt. Så får det bli.

Sen har jag också funderat på hur jag ska hämnas på det äckliga castingbolaget. Ska jag skicka ett paket med mänsklig avföring till dem? Kanske kasta ägg på entren? Punktera Fay´s bil? Be alla läsare till denna blogg skicka ett mail till henne där det enbart står "FUCK YOU FROM SWEDEN"?
Sen mognar jag lite och tänker att jag är fan större än så här. Gå vidare med högt huvud och skit i det som aldrig blev.
Sen tänker jag till en sista gång och inser att jag inte är så mogen. När det gäller såna här saker är jag sex år och sitter fortfarande i sandlådan.
Skickar därför ett mail till Fay utan rubrik med texten: "Sex laxar i en laxask" Fundera på den du subba!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du gjorde allt som var i din makt.. Ta en tolva å ryck upp dig!!!/K

Anonym sa...

Vadan all denna bitterhet? Du hade ju inte kunna sett den iaf.

Lyxmannen sa...

Jag tog mer än ett par tolvor i torsdags kväll !

Jag hade ju kunnat se den på youtube i efterhand! Och sen kanske de hade velat ha mig i lite fler reklamfilmer. Det hade blivit LA direkt! Nu blir det Solna istället..